POZYCJA 40314
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Ostróda: wykonanie remontu i modernizacji pawilonu szkoleniowego w miejscowości Faltyjanki, gmina Miłomłyn
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT", do kontaktów: Wojciech Zalewski, ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 646 79 57, fax 089 646 29 56, e-mail: sekretariat@atut.org.pl
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości ATUT w Ostródzie, Wojciech Zalewski, ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 646 78 57, fax 089 646 78 57, e-mail: sekretariat@atut.org.pl, www.atut.org.pl.
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości ATUT w Ostródzie, Wojciech Zalewski, ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 646 78 57, fax 089 646 78 57, e-mail: sekretariat@atut.org.pl, www.atut.org.pl.
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości ATUT w Ostródzie, Wojciech Zalewski, ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 646 78 57, fax 089 646 78 57, e-mail: sekretariat@atut.org.pl, www.atut.org.pl.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu i modernizacji pawilonu szkoleniowego w miejscowości Faltyjanki, gmina Miłomłyn.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont i modernizacja pawilonu szkoleniowego w miejscowości Faltyjanki gmina Miłomłyn.
Zakres robót remontowych i modernizacyjnych:
- wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych wewnętrznych,
- wzmocnienie konstrukcji nośnej pawilonu,
- wykonanie nowych podkładów i posadzek,
- wymurowanie nowych ścianek działowych oraz zamurowanie zbędnych otworów okiennych i drzwiowych,
- wymiana pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynny i rur spustowych,
- wymiana stolarki okiennej zewnętrznej ze szkłem termoizolacyjnym,
- wymiana i wstawienie nowej stolarki drzwiowej,
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm z obłożeniem cegłą klinkierową elewacyjną,
- wykonanie nowych tynków, naprawa starych oraz wykonanie nowych powłok malarskich,
- wykonanie sufitów podwieszonych z płyt g-k na ruszcie stalowym,
- wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych w sanitariatach,
- wykonanie nowych posadzek TARKET, terakota, gress,
- wykonanie nowych wewnętrznych instalacji wod-kan., c.o., wodociągowej, wentylacji mechanicznej,
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych, wewnętrznych (oświetleniowa, odgromowa, gniazd wtykowych, siłowa)
Szczegółowy zakres prac określa kosztorys.
Dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego..
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Faltyjanki, gmina Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.21.40.00.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 EURO, zgodnie z pkt II 1.3.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.06.2006;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 15.000 PLN.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) zatrudniają minimum 40 osób;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych;
6) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie;
7) udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat należycie wykonali co najmniej 5 zamówień obejmujących prace budowlane o wartości co najmniej 500.000 PLN..
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
cena brutto za realizację zamówienia - 50%
termin realizacji zamówienia - 20%
warunki płatności za wykonane roboty - 30%
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.09.2005, cena - 30 PLN.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.09.2005 godzina 10:00.
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.09.2005, godzina 10:15, Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości ATUT, 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 32.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Działanie 1.1.2.
2) Data wysłania ogłoszenia: 02.08.2005.